Garantie/ Klacht

 

Wij zijn uiterste zorgvuldig bij het uitzoeken van onze producten en doen ons uiterste best om de producten in goede conditie bij u aan te leveren.

De producten worden zorgvuldig ingepakt voor u maar desondanks kan het gebeuren dat er tijdens transport toch iets mis gaat of er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kan maken op uw garantie. 

Laat het ons zo snel mogelijk weten, maak er foto's van en mail het naar info@westerhuys,nl

Blijkt het gebrek onder de garantie te vallen dan lossen wij dit kosteloos voor u op! Wel dient u de wettelijke garantie termijn van 2 maanden in acht te houden.

 

Klacht

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@westerhuys.nl.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen